8 Ocak 2013 Salı

ONLİNE ALIŞVERİŞ YÜZÜNDEN YENİ HOBİM; AÇIK ARTTIRMA! 2

Merhaba Pinkylerim;



    İlk GG yazımda alışveriş tecrübemi paylaşmıştım şimdi sıra geldi denk düşürdüğüm ganimetlere.. Bazılarını açık arttırmadan bazılarınıda dükkan ürünlerinden aldım bu cicilerin. Bazılarının yarım olduğuna bakmayın hepsi sıfır ve faturalarıyla geldi  bana yalnızca hepsi farklı zamanlarda ayrı ayrı satıcılardan alındığından bu post'ta geç kalmış bir yazı olduğundan açıp kullanılmış olarak resimlemek zorunda kaldım. Gelelim bu cicilerin ne olduğuna;

1) Ojeler;



    En sondaki büyük boy Sally Hansen Complete Salon Manicure ojenin rengi ''Barely Blue Bell''. Benim ten rengim açık kumral hatta biraz beyaza yakınım denebilir bu yüzden mint tonlar bende ceset eli efekti yaratıyor:) Ama Evoria isimli satıcıdan aldığım bu mint yeşil birazda turkuaz rengi anımsatan canlı bir ton ve çok severek kullanıyorum. Fiyatı 11,90 tl ve evoria dükkan ürünlerinin içinde her zaman satışta, başka renklerinide bulabilirsiniz.
  BK ojeler japon malı zaten kanton harflerini farketmişsinizdir üzerinde, world_star isimli satıcıdan aldım adedi 2,50 tl. Karanlıkta parlayan oje ararken buldum bunları, gece parlamıyorlar ama tırnak süsleme işinde çok başarılılar:)) Karanlıkta parlayan oje arayışına devam etmekteyim..

2)Benefit Best-Seller set, Wet'n Wild ürünleri


   Wet'n Wild markasının ürünlerini hiç denememiştim ta ki hasta olduğum birgün eos lip balm'ını ararken bu jumbo juicy isimli lip balm'a rastlayana kadar. f-u-n-d-a isimli satıcının dükkanında bu karpuzlu dev lip balm'ı görüğüm an kabına sonrada kokusu ve yumuşaklığına vuruldum. Kullan kullan bitmez sanırım bu, normal bir stick'in 3 katı:) Bu farkı anlamanız için normal bir ruj ile yanyana koydum ki abartmadığımı görünüz:) Resimdeki küçük kare kutucuk ise saydam beyaz simlerden oluşan bir göz ve yüz ürünü ismi Wet'n Wild Mega Shimmer Dust, içindeki toz 2,5 gram ama kutusuyla 6 gram gibi bi ağırlığı var. Pırıl pırıl inanılmaz bir toz. Lip balm'ı 9,90tl idi ayıp olmasın diye bi ürün daha sipariş vereyim diye düşünerek ihtiyacımda olduğu için bu pırıltıyı almıştım yanında 14 tl'ye iyiki de almışım..






    Bu Benefit'in Seyyahat Kitini sanırım Tunamay isimli satıcının kasım başında yaptığı açık arttırmadan 39 tl'ye kapmıştım normal satış fiyatı 89 tl. Aldığımdan beri her seyyahatimde ve spor salonuna giderken yanımdalar:) Satıcı konusunda emin değilim arkadaşlar çünkü çok alışveriş yaptığım için eski kayıtlarım silinmiş ekim ayını ve kasımın bir kısmını göremedim bu yüzden profilimde ama ne kadara aldığımı çok net hatırlıyorum. Arttırma sabaha karşı bitmişti ve kaybetmemek için ipadle yatağın içinde bekle allah bekle zaman geçmemişti:)) İçinde 4 ürün geliyor;
*SOME KİND A GORGEOUS FONDOTEN 1,8gr: ben sevmedim çizgilere doluyor ve sürümü zor..
*THAT GAL AYDINLATICI KREM 7,5ml: Bunu severek kullanıyorum concealer üzerine hafif sürüyorum daha aydınlık ve mat bir görüntü oluyor sayesinde
*HİGH BEAM AYDINLATICI 2,5gr: far bazı olarak kullanıyorum sadece herkes bayılıyor ama bana göre şöyle böyle tam boyuna asla para vermem yani.
*POSİETİNT RENKLENDİRİCİ 2,5ml: İşte buna bayılıyorum yumuşacık süpper bir pembe! Utangaç pembesi doğal yanaklar bi kadın daha ne ister ki!

3) Lolita Lempicka Kofre ve Channel Allure Vücut Losyonu




   Lolita Lempicka klasik 30 ml parfümü + 50 ml vücut losyonunu evoria isimli satıcının açık arttırmasından 29 tl'ye kazanmıştım. Şuanda aynı kofre'yi 34 tl'ye dükkanından bulabilirsiniz isterseniz. Gönderilen orjinal kofrenin kutusuda çok cici ama kendisi şuanda banyoda saç tokası, lastiği vb. ıvır zıvırla dolu olduğundan resimleyemedim:)
   
    Channel Allure kremi ise Depo_Günleri isimleri satıcın açık arttırmasından 11 tl'ye aldım ama satıcıyı bir daha göremedim nedense. Channel Allure kremi sırf 1 tl'den başlıyor diye girip zevkine aldım desem yeridir. Yanlız iyiki de almışım çünkü krem simli:) Bacaklarıma sürdüğümde parlak ten rengi çorap giymiş gibi pürüzsüz ve parlak bir görünüm oluyorum, bu özelliğinden ötürü kendisini yaz akşamları kullanılmak üzere kenara ayırmış bulunmaktayım;) 

4) Ortadan kaybolan satıcıdan Victoria's Secret ganimetlerim



    GG'de hiç sevmediğim satıcı tipleride bu bir gözüküp bir kaybolan satıcı tipleridir. Aldığınız ürünü beğendiyseniz satıcıya ulaşamadığınızdan bir daha temin edemez sinir olursunuz bazen. Bu Depo_Günleri isimleri satıcımızda onlardan biri işte, arada 1 tl'den en baba ürünleri listelerler o günlere denk gelip bişeyler kaptın kaptın yoksa bir daha yakalayamaz avucunu yalarsın resmen! Gelelim benim bu durumdan koparabildiğim ürünlere;

*VS LOVE SPELL VÜCUT KREMİ 200ml: Bana göre aşırı şekerli ama Vaselin sarı renkteki vücut sütüyle avcunuzda karıştırıp sürünce daha hafif ve kaldırılabilir bir koku bırakıyor tenimde, nemlendirmeden sınıfta kalıyor bende VS'nin kremleri. Arttırmada ödediğim fiyat 16,50 tl, mağaza fiyatının resmen yarısına aldım:)

*VS STRAWBERRY&CHAMPAGNE VÜCUT LOSYONU 250ml: Kokusu harika, çilekten ziyade çiçek bahçesinde olmak gibi ve çok hafif bir çilek kokusu, B-A-Y-I-L-I-Y-O-R-U-M!!! Arttırmada ödediğim fiyat 21 tl.

*VS STRAWBERRY&CHAMPAGNE VÜCUT SPREYİ 250ml: Kokusuna yorum yapmama gerek yok sanırım. Banyo sonrası temiz tende kalıcılığı yüksek ama gün içinde sıkarsanız pek kalıcı olduğu soylenemez. Arttırmada ödediğim fiyat 24 tl.

    Sizinle kasım ayından bugüne GG üzerinden aldığım ve severek kullandığım kozmetik ürünlerini paylaştım umarım eğlenmişsinizdir okurken çünkü ben yazarken çok eğleniyorum.. Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler pinky pinky kalın!!
                                                                                   
                                                                            KİSS KİSS PİNK BUNNY!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder