7 Ocak 2013 Pazartesi

L'ACTİON KİRPİK BAKIM MASKARASI

Merhaba Pinkylerim;

    Geçen ay verdiğim sözü tutmuş olmanın gururuyla başlıyorum yazıma. Benim bu markaya olan zaafımı sürekli okuyan izleyicilerim bilir, kendisiyle küçük yaşta gözenek küçültücü kremi ile tanışmıştım  2012 kasım yazılarının içinden dilerseniz ulaşabilirsiniz (hala yazı içerisine link vermeyi öğrenemedim bu arada:)). Orada markayı uzuuun uzuuun anlattığım için kısa geçiyorum ve olumlu, olumsuz tüm yanlarıyla hemen L'action kirpik serumu değerlendirmeme geçiyorum..



    Resmin çok kaliteli olmadığının farkındayım. Malesef yanımda kamera olmadığı için ipad ile çekmek zorunda kaldım, bu yüzden üzgünüm pinkylerim:( Bu küçük özürden sonra hemen nasıl kullandığıma, artılarına ve eksiklerine madde madde geçiyorum;

1) Ürünü her sabah ve akşam düzenli olarak 3 hafta kullandım hala da devam ediyorum. İlk zamanlar her sabah uyandığımda sürüyordum yanlız farkettim ki bir saat içinde gözlerim hafif yanmaya başlıyor ve sulanıyordu, bende öğlene doğru uygulamaya başladım ve bu sorun ortadan kalktı. Gözleri sabah hassas olanlara tavsiye etmem zira bu etkisinden dolayı kullanmaktan vazgeçebilirsiniz..

2) Jel maskaraya benziyor gibi görünsede, kirpikte herhangi bir sertleşme etkisi göstermediği ve silikonumsu bir etkisi olduğu için rahatlıkla üzerine kirpik kıvırıcı kullanabilirsiniz yada rimel sürebilirsiniz.Ben ürünün üzerine birkaç farklı rimel çeşidi kullandım, bir gün Essence Get Big Lashes rimel sürdüm başka birgün Lancome Virtuose rimelini kesinlikle rimelin görüntüsünü etkilemedi tam aksine kalıcılığını arttırdı sanki. Çünkü gün içinde akma yapan pembe, mavi gibi renkli rimellerim bile bununla sabit kaldı. Pek uzatma etkisini görmesem bile, yaz aylarında normal rimelleri waterproof'a çevirmek için astar olarak kullanılası bir ürün bence:))

3) Ürün bir süre sonra hafif kahverengileşmeye başlıyor, sakın korkmayın ''bozuk muydu acaba?'' diye. Ben o haliyle Gratis'e geri götürdüm, bana şeffaf maskaralarda bunun olabileceğini kalem, far vb. kalan artıklarının kirpik diplerinden sürdüğüm için fırçaya yapıştığını ve bununda renk değişikliği yaptığını ama serumun formülünün bu durumdan ertkilenmediğini söylediler. Doğrusu bu açıklamadan emin olmak için güzellik uzmanılığı yapan birkaç arkadaşımı aradım, onlarda aynı yorumu yapınca yeni birşey daha öğrenmiş oldum bende hayatımda; Şeffaf şeylerde kirlenirmiş bir gün, hep şeffaf kalmazlarmış!:)

3) Ve gelelim en önemli konuya ''İşe yaradı mı?''...
    Uzatma konusunda kesinlikle HAYIR! Gürleştirme ve Hacim konusunda kesinlikle ''EVET''! açıkçası iki arada bir derede kaldım bende. Ben uzatması ve kirpik aralarımın sıklaşması niyetiyle almıştım, aralarda yeni kirpikler çıkmaya daha ilk hafta başlamıştı ve 3.haftanın sonunda tek söyleyeceğim belirgin, kalın ve sık aralıklı kirpiklerim oldu sonunda ama hala kirpik kıvırıcısına mahkumum! Yani uzatmıyor kirpikleri arkadaşlar, üzerinde 2 haftalık kullanımda sonuç verir yazıyor ben bir ümit 3üncü haftada kullanayım, belki etkisi olur, öyle yazayım diye düşündüm ama malesef uzama namına milim yok:)

     Son söyleyeceklerim 17,90 tl'ye aldığımdan ve en azından idda edilenlerden birini başardığı için çok üzülmedim açıkçası. Aman aman alınacak bir ürün mü? Malesef değil! Ama biraz hacimli ve sık aralıklı kirpiklerim olsun diyorsanız alabilirsiniz. Uzatma amacıyla sakın yaklaşmayın hayal kırıklığı ve paranıza yazık olur derim.. Yinede yaz aylarında iyi bir waterproof önlemi olcağını düşünümüyor değilim ve ''bu kadar kullandım biraz daha süreyim belki işe yaramaya yeni başlamıştır elbet uzatır!'' umuduyla elim gitmiyor değil hala hergün bu seruma, alışkanlık yaptı galiba:))

                                                                                              KİSS KİSS!!
                                                                                                                   PİNK BUNNY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder