20 Nisan 2013 Cumartesi

BATH&BODY WORKS MİNİŞLERİM

MERHABA PİNKYLERİM;

     Bloğumu takip edenler bilir, geçtiğimiz günlerde İdil ile birlikte apar topar bir Bath&Body Works kaçamağı yapmaya karar vermiştik. İki gün gecikmeli de olsa, bugün sözümü tutup bu şımarık kaçamağın yazısını hazırladım sonunda. Yalnız yazıyı hazırladım hazırlamasına da, destanımsı uzunlukta olduğunu farketmiş bulunmaktayım aahahahhahah:))
     Zar zor seçim yapıpta, toparlayıp, yazabildikten sonra  insanın içi ne resimleri çıkartmaya nede yazıları kırpıp, kısaltmaya el vermiyor maalesef. Bu yüzden birkaç ufak oynama ile size, 2 parçadan oluşan bir Bath&Body Works yazı dizisi hazırlamış oldum pinkylerim..
 
                                                    VOL.1  BBW MİNİŞLERİ

      Bu bölümde paylaşacaklarımı, 3 adeti 29 tl kampanyası dahilinde olan çanta boyu ürünlerden kombinleyerek oluşturdum. Bu ilk BBW tecrübemde,  hepsi birbirinden mis, hepsi birbirinden lezzetli onca çeşit koku içinde kalıpta, kendim için doğru olanı anlamaya çalışmak baya yorucu oldu doğrusu. Mağazada oyalanırken baktım olacak gibi değil, gel-git akıllı oldum, bende aklımı alan kokuların tam boyunu ve burnumunda kalan kokularında denemek üzere çanta boylarını almakta buldum çözümü. İyiki de öyle yapmışım, neden mi? Nedeni, yazının devamında.. Sevdiklerim , nefret ettiklerimle narananaaaam;



                         PİNK CHİFFON Vücut Losyonu (88ml) ve Vücut Spreyi (88ml)

    Üst notaları: Mandarin, Köpüklü Kırmızı Armut, Şeftali Nektarı, Yabani Böğürtlen
    Orta notaları: Tiare Çiçeği, Yasemin yaprakları, Water Lily, Elma Çiçeği
    Dip notalar: Hindistancevizi sütü, Vanilya Orkidesi, Kremalı Sandal ağacı, Şifon Musk

  
   Notalarına bakıp ağır olduğunu düşünmeyin sakın, ne kış nede yaz kokusu tam baharlık şekerli bir çiçek kokusu, yinede fresh olduğu söylenemez. Bu yüzden gün içinde kullanmak yerine akşam saatleri için  daha uygun bence. Benim tenimde ise hoş kokmasına ve şekerli yapısının baymamasına rağmen, koku zevkime uymadı nedense bu seri.  Aslında hiç fena değil ama tarzıma da uygun değil, kendime yakıştırıp, taşıyamadım bir türlü kokuyu. Deneme yanılma  testime göre, bende özel bir yer edinemedi ve elendi kendileri...


                   COUNTRY CHİC Vücut Losyonu (88ml) ve Vücut Spreyi (88 ml)
        Top Notlar: Köpüklü Limon, Greyfurt, Sulu Armut, Moloz Yapraklar, Marigold
       Orta Notlar: Taze Ahududu, Yasemin yaprakları, Lilyum, Gardenia, Portakal Çiçeği

  
   Pişmanım, pişmanım bu kokuyu seçtiğime çoook pişmanım. Şişede süper temiz bir koku kokluyorum ama tenime sıkınca öyle bir ağırlaşıyor ki başım dönüyor, midem bulanıyor düşüp bayılıcam kokudan. Resmen beyin damarlarım tıkanıyor , burnum düştü düşecek, yüzüme felç inecek kokudan, ölesiye ağır ve bayat bir koku alıyorum ki..  Daha fazla tarif edemicem, nefret ettim bu ikiliden, ııyk!!


                  BALİ MANGO Vücut Losyonu (88 ml) ve Vücut spreyi (88ml)

     Bu seri, BBW'de ki en favori ikinci kokumdur. İki diyorum çünkü en beğendiğim 1 numaralı favori kokumla birlikte bu seri'yi BBW Vol.2 yazıma saklıyorum,  merak edenler üzgünüm; Yarın'ı bekleyin:))





     Bu cicikleri de kasanın önünde buldum. SPİDER CİDER Vücut Losyonu aslında Cadılar bayramına özel bir seriden, stokları eritmek için 88 ml'lik çanta boyunu 5 tl'ye satıyorlar, Ahh ben bu seri satıştayken nerelerdeydim? Tam boylarının gelmesi için tekrar cadılar bayramını beklemeliymişim.. Üzerinde  koku içeriği olarak Elma Şarabı yazsa da;  Üstte elma ve portakal kabuğuyla karışık altta sütlü, yumuşak kokular var. Çok sevdim hatta aşık oldum denebilir.. 
     Bu arada benim koku tarzım; Ya pudralı lüks çiçek kokuları ya da biraz ballı baharat ile karışık çıtır narenciye veya  sütlü egzotik dokulu kokular.. Bir daha asla ama aslaaa, tarzım dışında ki kokulara  (''Beni Ye!'' diye bağırsa dahi!) el uzatmam yukarıdaki örnekler gibi:))
  
    MENTHA LİP SHİNE Dudak Parlatıcısı ise içerisinde ki mentol sayesinde dudaklara dolgunluk  efektli bir his veriyor. Dolgunlaştırıyor dersem yalan olur, yoğun  menthol sayesinde öyleymiş gibi hissettirip, 333 pozunda dolanmanızı sağlıyor ortalıkta:) Ben franbuaz aromalı aldığımı sanırken, tüplerin renk benzerliğinden dolayı tarçınlısını alıp gelmişim eve:(
   İdocan'ın, lipglosslardaki 3 al 2 öde kampanyası dahilinde  parlatıcı ve parlatıcıları çantaya takmak  için yapılan özel süslerden almasıyla, üçüncü parça olarak bu parlatıcıyı seçtim bende. Kasanın önünde yaşadığımız, küçük çaplı bir ''ben ödiiceeem!'' tartışmasından  sonra zat-ı elma şekerleri hediye almış gibi oldu bana bu parlatıcıyı:) Yine de bu gloss'un çikolatalı çeşidiyle birlikte çanta süsünü de sırf kıskançlığımdan alınacaklar listeme ekledim (idocan bunu okuduğunu biliyorum:P).  Normal satış fiyatı 15 tl ve çikolatadan tutun mor eriğe kadar baya bi çeşidi mevcut.

      İyisiyle, kötüsüyle  ''Vol.1 minişler'' yazımı burada bitirirken aslında yazının burada bitmediğinin, en kıymetli paraçalarımı Vol.2 yazısına sakladığımı belirtir, kocamaaan kocamaaan öperim...
                                                                        KİSS! KİSS! PİNK BUNNY!

1 yorum:

  1. neden devam etmiyorsunuz yazmaya. eğlenceli bir yazı diliniz var.

    YanıtlaSil