12 Nisan 2013 Cuma

THE BODY SHOP İLE DÖNÜYORUM..

MERHABA PİNKYLERİM;

     Sonunda geri döndüm.. Geçtiğimiz aylarda, seyyahat temposu, ameliyat telaşı derken bloğumla aram baya açılmıştı. Aylardır tuttuğum notları ve o notların içinde biriken hazır post'larımı evime kavuşur kavuşmaz, derledim toparladım, açtım bilgisayarımı, yaptım papatya çayımı oturmuş yazıyorum ya, şuan benden daha keyiflisi olamaz:))

     Başlıktanda anlaşıldığı gibi, geri dönüşümün şerefine ilk yazımın kahramanı ta! taa! ta! taaaam!; THE BODY SHOP!
    
   
 
 
     4-5-6-7 Nisan tarihleri arasında TBS'te (the body shop'un kısaltılmış hali:)) %30 indirim varmış. -Mış diyorum çünkü ben o tarihlerde seyyahatteydim ve dün gece diğer bloglara göz atarken öğrendim bunu ühüüü! ühü! Yine de bu tazecik indirimi kaçırmış olmam, bu resimdeki cicileri almama engel olamadı bugün:)) haydi bakalım, sıra geldi negatif yönlerini bulamadığım cicilerimin pozitif yorumlarına;




 
 
   Soldan sağa;
     1) TBS CANDİED GİNGER VÜCUT LOSYONU 250 ml: Kimileri nefret ediyor, kimileride benim gibi ölüp bitiyor, bu insana kendisini yeme hissi uyandıran, zencefil, tarçın arası baharatlı, sodalı kurabiyemsi kokulu losyona. Benim böyle söylediğime de bakmayın, tarif etmesi zor, ilginç bir kokusu olduğu için seveni kadar sevmeyeni de var. Tavsiye üzerine almak biraz riskli olabilir almadan önce bi kere koklayın derim. Nemlendirmesi orta, ciltte yapışkan bir his bırakmamasıda benim için büyük artı, sürüp hemen kıyafetlerimi giyebiliyorum. Koku kalıcılığı Spiced Pumpkin duş jeli ile baya yükseliyor zaten ayrı seri olmalarına rağmen birbirine çok uyumlu kokuları olduğu için banyo sonrası tamamlayıcı olarak kullanıyorum.. Hatta o kadar tamamlayıcı ki üzerimde bıraktıkları kokuyu parfüm sananlar var:)) Satış fiyatı 19,90 tl.
 
     2) TBS SPİCED PUMPKİN BATH&SHOWER GEL 250 ml: Bu duş jelinin kokusunu Kaliforniyalı Stephie, babannesinin yaptığı balkabaklı turtalardan esinlenerek tasarlamış ve  tasarımını tbs'e yollamış.  Tbs'te ürünü original serisine katıp üzerine hikayesini yazmış:)) Ballı, baharatlı, kabaklı, sıcak kek kokusu çıldırtıyor beni. Üzerinde yazmasada saçlarıma da kullanıyorum, temizlemesi gayet şahane, kokusu zaten çılgın:) Satış fiyatı 9,90tl.
 
     3)TBS BANANE BANANE SAÇ KREMİ 250ml: Çikita muzu püre yapmışlar, bu şişeye koymuşlar sanki. Kokusuda dokusuda muz gibi olunca, kullanırken insanın içi yaz günlerinde, tatildeymiş gibi oluyor:) Saçı gayet güzel yumuşatıyor ve buram buram muz kokulu bırakıyor. Ahh birde azıcık parlatma özelliği olsa harika olacakmış. Bu arada, yukarıda ki duş jelini ve bu saç kremini hatta bu kremin devamı olan, nesli tükenmiş, arayıpta bulamadığım banane banane isimli şampuanını daha öncede kullanmıştım, hiçbirisi sabah alıp şimdi denemeden tanıttığım ürünler değil zaten denemeden post yazmak huyum değil;) Satış fiyatı 9,90 tl.
 
 
 
     TBS BORN LIPPY 8.5 gram'lık, oldukça bereketli, dudak parlatıcı kremler diyelim adına(Lip Butter'ın tam Türkçe karşılığını bilmiyorum, uydurdum azıcık idare edin:)). Solda ki Satsuma Shimmer, satsuma meyvesi kokusu ve tadı olan, hafif simli yapılı, turuncumsu bronz alt renkli yumuş dudak kremi. Sağda ki Strawberry isimli çilek kokulu ve tatlı, simsiz, şeffaf kırmızı tonlu ama benim dudağımda nedense pembe duran yumuş yumuş dudak kremi. Kış aylarında kuruma ve pullanma karşıtı, yaz aylarında da dudak çizgisinin yanmasına karşı süpper bir bariyer bence bu küçük kavanozcuklar. Üzerinde yazmamasına rağmen spf özelliği bulunduğundan şüphelenmiyor değilim, zira yazın açık tenli olduğumdan, dudaklarımın çizgisi bile cayır cayır yanar benim ama son 2 yıldır bu sorunumu ortadan kaldırdı kendileri. Bakalım bu yenilenmiş halleriyle bu yaz aynı sonucu verecekler mi? Son olarak ürünün  tek ve en büyük sorunu olan parmakla sürme işini ben yoğun tombul kıllı bir sulu boya fırçasının sapını kırmak suretiyle kısaltarak çözdüm. Halimden memnunum ama başka önerisi olan varsa yorumlarını bekliyorum.. Adet fiyatı 12,99tl.
 
 
 
     TBS ALMOND HAND&NAIL CREAM 30ml: İçerisinde tatlı badem ve brezilya fındığı yağı bulunan el ve tırnak bakım kremini küçük boyda aldım çünkü ilk defa kullanacağım bir ürün olduğu ve mağazada tester'ı bulunmadığı için tam boyunu almayı yemedi gözüm. Kokusuna ve yapısına bakmaksızın sadece ihtiyacım doğrultusunda seçmiştim kendilerini şimdi ''keşke tam boyunu alsaymışım! çok iyi seçim yapmışım.'' diyorum. Diyorum çünkü adını unuttuğum cilt tonu düzenleyi özellikli yeşil renkli bir seri ve kırışık, çok kuru ellere karşı gül özlü pembe renkli başka bir el kremi serisi daha vardı. Benimse kütiküllerede bakım yapan, törpüden önce kullanacağım hatta manikür suyuma azıcık katacağım bişey lazımdı. Resmen allah gönlüme göre verdi, kokusu biraz yoğun gelsede yapısı, yumuşatması ve kremi kullanıp cam törpü ile üzerine geçtiğimde çıkan sonuç tek kelime ile Ha-Ri-Ka!!! Sayesinde yarın yine TBS yolu gözüktü bana. 100 ml'lik tam boyunu alınca bunuda çantaya atarım, benimle gezenti olur artık.. Her kuruşuna değer, 30 ml.lik fiyatı 15,90 tl. 
 
 
     Yazmayı çok özlemiş olduğumdan bu kadar uzun oldu sanırım pinkylerim, zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür eder, soru, yorum, yazı isteği ve önerilerinizi beklerim. Sevgilerle pinky pinky kalın!!
 
 
                                                                             KİSS! KİSS! PİNK BUNNY!
                                                                                             



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder