13 Nisan 2013 Cumartesi

CLİNİQUE OLMADAN ASLA..


Merhaba Pinkylerim

    Bir defter dolusu birikmiş nottan sonra iki yazı arasını uzatmaya niyetim yok artık. Yazacak malzeme bol olunca insan seçmekte zorlanıyor aslında ama hazır bahar alerjileri başlamışken, ekonomik öneriler ile karışık bir cilt bakımı yazısı olsun istedim. Ve yazımın kahramanı olarak, göz bebişlerim, minişlerim CLİNİQUE 'lerimi seçtim!

 
     Resime bakıp '' Niye bunlar minyatür gibi?'' dediğinizi duyar gibiyim. Clinique hakkında yapılan genel eleştirilerden birisi fiyatlarının biraz pahalı oluşudur. Üniversite yıllarımda pahalı diye vazgeçmek üzereyken, bir İktisad öğrencisi olarak bunada kafa yorup sonunda çözümü bu travel set'ler (seyyahat seti) ve Starter kit 'lerde (başlangıç seti) buldum tabii. ''Peki Nasıl?'' derseniz ürünleri tanıtırken sizede küçük bir matematik ile nasıl markalı ürünlere sahip olduğumun sırrını anlatacağım..  Hemen 3 step başlangıç setleri ile giriyorum konuya;
 
                CLİNQUE 3 ADIMLI CİLT BAKIM SETİ - 2 (KURU-KARMA); soldan sağa;
 
 
 
     1) Liquid Facial Soap Mild Temizleyici 30 ml: 
      Sıvı, likid sabun arası yoğunluktaki üründen yarım çay kaşığı kadar parmaklarıma alıp hemen nemli bıraktığım yüzümde köpüksüz köpürtüyorum:) yani ürün baloncuk çıkartmak yerine hafif köpürüyor ama süper temizliyor. Çok berrak, ferahlamış bir ten hissi bıraktığı gibi  ürünün kokusuz oluşu çok hoşuma gidiyor. 
   
    2) Clarifying Lotion-2 Tonik 30ml: 
     Tonikten İki pıt damlattığım 1 yuvarlak makyaj pamuğu tüm yüzüme yetiyor. Aslında yanaklarımın yan diplerine ve üst dudak çevreme sürmüyorum bile çünkü sıkılaştırma ve kurutma özelliği çok yüksek. T bölgem ve çenemse ilk sürgüğümde cayır cayır yanıyor sonra o yanma kendini ferahlığa bırakıyor, ahh birde ecza dolabı gibi kokmasa 10 üzerinden 10 alır benden.
  
   3) Dramatically Diffrent Moisturizing Lotion Nemlendirici 30 ml: 
     Nam-ı Diğer DDML , bence 20 li yaşlardakiler için gelmiş geçmiş en iyi nemlendirici. 30'dan sonra kullanacağımı sanmasamda daha uzunca yıllar favori temel nemlendiricim olmaya aday kendileri. Anti- aging, spf vb. özellikleri bulunmayan günlük kullanım için tasarlanmış bu nemlendiricinin1 leblebi büyüklüğü bütün yüz ve boyun bölgeme yetiyor.
 
         CLİNQUE 3 ADIMLI CİLT BAKIM SETİ - 3 (YAĞLI-KARMA); soldan sağa;
 
 
    1) Liquid Facial Soap Oily Skin Formula Temizleyici 30 ml:
     Diğer setteki temizleyici ile kullanımı ve sonuçları aynı. Aralarında ki fark ne? derseniz sadece içerikleri, Mild olan kuruluğa meyilli buda yağlanmaya meyilli ciltler için üretilmiş. Birde aynı miktarda kullanmama rağmen bu temizleyici çok güzel köpürüyor, başkada bir fark bulamadım:) 
 
    2) Clarifying Lotion-3 Tonik 30ml:
     Bu toniktende pamuğa 1 pıt yapmam yetiyor. 2 numaralı olandan daha keskin ve güçlü bir içeriği var bence. Resmen gözeneklerimin küçüldüğünü hissediyorum kullanırken. Ecza dolabı kokusu maalesef bu toniktede var.
 
    3) Dramatically Diffrent Moisturizing Gel Nemlendirici 30 ml:
      2 numaralı sette losyon, bu sette ise jel özelliği taşıyan daha az yağlı formüle sahip tipi var. Nemlendirmeleri aynı olsada jel olan ürünün T bölgesinde parlama yapmadığını tespit ettim. Zaten herhangi başka bir farkta bulamadım..
 
   Gelelim fiyatlara ve benim önerime;  Mağazalarda Temizleyicilerin 200 ml fiyatı 68tl. Tonikler 59tl , DDML ve DDMG ise 50 ml.lik şişesi 75 tl. Daha göz kremini, bakım serumunu katmadan baya maliyetli çıkan bu temel temizlik işine çözümü, 3 aşağı beş yukarı aynı fiyatlara internette satılan bu setleri kovalayarak buldum:))
  
    Ben bu başlangıç setlerini en son Şubat ayında 1v1y.com'dan 19,90 tl'ye aldım. Yani parça başı 6,5 tl gibi bişeye almış oldum. 2 numaralı seti gündüzleri, 3 numaralı olanıda gece olmak üzere dönüşümlü kullanıyorum ve minik gözükmelerine rağmen 2 ayda anca bitiyorlar. Kazancıma örnek olaraksa temizleyiciyi veriyim. Mesela 1 ayda 30ml tüketiyorsam, 200 ml'i 6 buçuk ayda bitirebilirim demektir. Bu hesaba göre ;
  
      Parça başı 6,5 tl'den; 6,5tl x 6,5 ay = 42,25 tl  yapar toplamda.
  
  Tam boyu 68 tl olduğuna göre her halukarda 25,75 tl kardayım demektir 6 ayın sonunda;)
 
                            MAKYAJ ÇIKARICI VE YUMUŞAK PEELİNG (soldan sağa.);
 
 
 
      1) Rinse -Off Foaming Cleanser Köpük Temizleyici 30ml:
      Ben kendilerini fondoten ve pudra kullandığım günler makyaj çıkarıcı olarak kullanıyorum. Çırpılmış katı krema gibi köpüksü krem bir yapısı var. Leblebi büyüklüğünde ürünü elimde suyla ovarak köpürtüyorum (baya coşuyor köpürürken:)). Bu oluşan köpüğü tüm yüzüme dağıtıp şöyle bir ovuyorum ve en son bol suyla yıkıyorum. Kalıntı bırakamaması ve fondoteni gözeneklerde tıkanıklık yapmayacak şekilde derinlemesine çıkarıyor oluşunu seviyorum. Yinede göz makyajı için ekstra bir ürün kullanmam gerekiyor sonrasında. Ürünün tam boyu 150 ml. ve fiyatı 59 tl aslında alınabilir. Benim 30 ml bitirme sürem 2,5 hatta 3 ayı buluyor çünkü çok sık fondoten vb. ağır makyaj yapmıyorum. En son Ecem kozmetik'ten 12,50 tl'ye aldım.
 
 
    2) 7 Days Scrub Cream Yumuşak Yapılı Peeling 30 ml: Elinize aldığınızda krem nemli yüzde dağıtırken iri tanecikli peeling'e dönüşüyor. İlk kullanmaya başladığımda baya şaşırıyordum bu duruma sonra sonra alıştım ama:) Ürünün başka bir özelliğide dileyen yüzünden silerek hafif kremli gibi bırakabiliyor, isteyende benim gibi bol suyla temizleyip duru bir cilt elde edebiliyor. Yani ürünü kullanım şekli zevkinize bırakılmış tamamen. Bu peelingi gün aşırı kullanan bloggerlar var ama ben haftada 1 kere yeterli buluyorum çünkü 2 ve üzeri kullanımda cildimde soyulmalar oluyor. Bu yüzden gün aşırı kullanmayı başaran arkadaşları tebrik ederim valla.. Bunun 60 ml.lik tam boyu 58 tl bense yine ecem kozmetikten 30 ml'ini 16,50 tl aldım...
 
      Bu fiyatlarda setler bulabileceğiniz adresler; GittiGidiyor, Sahibinden, HepsiBurada, 1v1y.com, akakçe.com, ecemkozmetik.com, buycosmo.com ve goggle'a
 ''seyyahat boyu clinique fiyat'', ''Clinique set/kit fiyat'' ya da '' seyyahat boyu ....'', ''.... set'' şeklinde dilediğiniz markayı yazarak çıkan alternatileri değerlendirebilirsiniz.
 
      Son olarak ister pinti olduğumu düşünün, isterseniz akıllı kozmetik yatırımı ve kozmetik ekonomisi yaptığımı.. Ben her ay bu tarz yöntemler ile clinique'ten 60 küsür tl , buna benzer başka markalardan aynı şekilde alışverişler yaparak 200tl aşan kar elde etmiş oluyorum ve sonuç olarak bu ettiğim kar, güzellik haklarımızı kısıtlayıp, tekelleştirip bizi sömürmeye çalışan bazı yetkili mercilere! kapak olsun.. Sevgilerle Pinky Pinky Kalın!!
 
                                                                  KİSS!KİSS!PİNK BUNNY!
 
            
 
 

 

 

 
 
 
    
 
 
 
 
 
 




    

1 yorum: